niedziela, 19 stycznia 2014

Powitanie

Cześć,
występuję w blogosferze pod nickiem Tajemnicza Istotka, ale zapewne nikt z was go nie kojarzy, bo rzadko komentuję. Jest to mój pierwszy blog - będę pisała o książkach, bo uwielbiam je czytać i bez nich nie wyobrażam sobie życia. Do stworzenia go zainspirowało mnie wyzwanie z bloga: "Zapiski spod poduszki: W 200 książek dookoła świata". (Szczegóły tutaj.) Pomysł bardzo mi się spodobał i zamierzam wziąć udział w tym wyzwaniu, choć zapewne będzie ono trudne do wykonania. ;)
Spróbuję więc powoli zapoznawać się z twórczością autorów z poszczególnych krajów, recenzować ich książki, ale też zamieszczać informacje na temat regionu, z którego pochodzą - trochę historii, geografii, różne ciekawostki, wszystko, co uda mi się wyszperać. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Nie przedłużając - zapraszam do czytania!
Tajemnicza Istotka

2 komentarze:

  1. Witaj :) Nawet nie wiesz, jak mi miło, że moje wyzwanie stało się dla Ciebie inspiracją :)
    Życzę Ci udanej podróży przez morze książek :D

    OdpowiedzUsuń